Veckan som varit...

Att välja det beslutet som jag tog är jobbigt, men att sedan tänka efter och tänka på att detta var de bästa för mig. Det är något som jag tycker är riktigt skönt och sen tyckte jag att ja valde rätt. För enligt mig ska man inte vara kvar om man inte är säker längre.
För att ni som läser ska förstå vad jag pratar om så ska jag berätta, det är nämligen slut mellan mig och Peter.
Den här veckan har varit väldigt upp och ner och jag har haft så många tankar i huvudet och det har varit väldigt mycket blandade känslor. Jag har varit glad och jag har varit ledsen.
Det har ändå varit 2 år och 6 månader av mitt liv och det har funnits många bra stunder men också många dåliga stunder.
För er som vill veta så var det jag som valde att avsluta vårat förhållande.

Allt detta är inte över än men jag är glad att jag har vänner och släkten som finns vid min sida vid dessa svåra stunder.
Vänner som har fått mig att skratta och må bra när jag har varit nere och jag skulle inte byta er mot något för nu betyder mest för och sen släkten som alltid står kvar.
Jag älskar er alla så sjukt mycket.

Detta kommer säkert ta lång tid att fixa då man ska träffas och prata om hur vi ska göra med saker från lägenheten och allt, men det får ta den tid det behöver och jag vet att allt kommer att vara bra till slut.

Visst det kanske låter fel att säga, men jag är faktiskt glad och jag mår faktiskt bra.

Nej, nu ska jag sova då det blir att åka till Piteå imorgon och kolla på rally

XoXo GiselaSofia

Kommentera här: