Äntligen tillbaka

Hejsan bloggen. Det var väldigt länge sedan som jag uppdaterade dig och berättade för alla som läser om vad som pågår i mitt liv nu för tiden.
Skolan har börjat igen och det känns jätte bra, vi har inte gått så länge men allt rullar på som det ska och alla människor på skolan är helt underbara.
Peter jobbar som vanligt, han har blivit butikschef i Boden på Phonehouse och jag är så stolt över honom.
Det kan ibland kännas lite segt med att jag har skola till senast kl 16 och att han kommer hem senast kl 19-20 då han är jätte trött när han kommer hem, och det bara är för honom är att äta och sen lägga sig och sova. Men det fungerar och nu har han även fått ett bättre schema vilket gör att han kommer hem tidigare vissa dagar.
Annars om dagarna så har jog kommit igång med tränandet lite, jag försöker så gott ja kan men än så länge är det lite sent.
En annan sak som jag är stolt över är att jag har slutat röka :D
Men annars har det inte hänt något kul, Petes familj va här uppe hos oss under jul och vi firade nyåret tillsammans med Olle.
Men inmget mer intressant har hänt, vilket gör att detta inlägg blev kort.
Puss och kram :D

Kommentera här: