Lite allt

Godmorgon alla glada människor, idag är det tisdag och jag börjar sent.
Jag kan även säga att jag har träningsvärk idag då Peter och jag började träna igår på det nya gymet som har öppnat på björks. Litet och bra och nära hem.
 
Idag börjar jag 12:15 med matte och efter det blir det engelska 6 tills ja slutar 16:00. Efter skolan blir det att åka hem, träna och sen ska jag lägga mig i soffan och slappa lite framför någon bra film tror jag och kanske plugga lite på religions läxan vi fick.
 
Jag tänkte bara säga till er som inte tror att min sambo gör något här hemma,att han städade faktiskt lägenheten igår och lagade mat. Så där ser ni.
 
Jag har inte så mycket att skriva om men det kommer säkert mera sen när skolan och alla lektioner kommer igång mer ordentligt. men nu tänker jag fixa göra mig klar för skolan.
 
Puss och kram och ha en bra dag :)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du har en underbar kille i ditt liv! Håll hårt i honom & skit i vad andra tycker & tänker!
Puss Carro

Svar: Jag håller med dig Carro, han är helt underbar :)
GiselaSofia

Kommentera här: