Tiden går fort

Det är 13 år sedan jag förlorade en av de viktigaste i mitt liv. Min älskade mormor. Jag saknar henne riktigt mycket men nu när jag tänker så tror ja hon skulle vara väldigt stolt över mig för allt jag har lyckats med.
Jag har blivit så stark. Jag har en underbar sambo som jag älskar och jag är riktigt nöjd med mitt liv.
Jag klarar skolan bra och har bra vänner och en helt underbar familj som jag älskar.
Jag har blivit moster till två gosiga små pojkar och gudmor till en av de.
Allt i mitt liv är väldigt bra just nu och ja är riktigt glad att mitt liv har blivit som det är.

Men som sagt, jag saknar dig mormor och jag önskar att du kunde få ha varit med och sätt allt som har hänt, fått träffa alla nya små människor som har blivit födda och även få se Johan ta studenten. Jag hade velat presentera dig och morfar för Peter. Jag tror ni skulle tycka om honom. Saknaden är stor efter er och ja är tacksam över att jag fick ha er som mina morföräldrar ❤

Kommentera här: