Onsdag...

Vilket betyder engelska idag.
   Dagen började med att med att ja va tvungen att gå ut och handla frukost för att smöret och brödet hade tagit slut. Men det var ganska skönt att g en liten promenad till och från affären faktiskt. Sen åt vi frukost tillsammans.
   Efter frukosten så satte jag mig och gjorde klart engelska läxan medan Peter stressade runt för att åka till jobbet. När ja va klar så satte jag mig en stund vid datorn innan det va dags för mig att gå till bussen.
   Träffade Malin på bussen, alltid lika trevligt, så vi satt och små pratade lite tills vi kom till smedjan där hon skulle av.
   Nu sitter ja i klassrummet och lektionen ska snart börja. En sak som är skönt är att jag slutar kl 14:15 idag, så efter skolan ska ja hem och är det bättre väder ska jag nog ta en lång promenad, regnar det tar jag nog bara en kort.

Aja, ni får ha en bra dag så får vi se om ja bloggar något mera senare idag.

Kommentera här: