Konstant trött!

Denna dar är snart slut och jag har inte gjort något vettigt alls.Ja vaknade imorse när Peters alarm ringde och la mig då efter ett tag och tittade på säsongsavslutningen för Grey's Anatomy och Vampire Diaries. Två serier som jag älskar.
Efter det så åt jag frukost och sedan har jag legat framför tv resten av dagen. Satte mig och började vika tvätten just när Peter kom hem från jobbet. Vi kollade klart på filmen jag börjat se på sen så låg vi i soffan och myste ett tag innan jag gick in till sovrummet för att vila, han kom in en stund och gjorde mig sällskap innan han satte sig framför datorn.
Jag är jämt trött! Även fast jag äter bra och rör på mig så är jag nästan alltid trött och ligger helst i soffan eller sängen och sover. Någon som har några tips på hur jag ska kunna sluta vara så trött hel tiden. Jag sover oftast mellan 7-8 timmar varje natt och äter som jag ska. Börjar tröttna på detta!

Aja, nu tänkte jag nog fixa något att äta till oss och sen får vi se, blir väl att lägga sig och sova. Imorgon hoppas jag på bra väder så vi kan åka till Jysk (äntligen)

Hoppas alla får en bra helg
//GiselaSofia

Kommentarer:

1 Moster Agnetha:

skriven

Hejsan. Härligt att läsa om dina dagar men inte så roligt att se att du är så trött. Du ska vet att med din tillfälliga sjukdom så fungerar ju inte kroppen som den ska och om du sedan äter penicillin så blir det som "kakan på moset". Det tar tid att återhämta se. "Låt tiden ha sin gång" och tänk på att ni snart ska åka till Norrköping och fira Johan.
Kram Moster

Svar: Hejsan moster, kul att se att du läser min blogg. Just nu så har allt blivit bättre med sjukdomen men det är som du säger, det tar tid för kroppen att återhämta sig. Det ska bli jätte skönt att komma hem :) Kram Gisela
GiselaSofia

Kommentera här: