Helgen som varit

Godmorgon gott folk. Måndag idag och jag är på väg till skolan för en dag med matte och engelska. Slutar 14:15 idag så den här dagen tror ja kommer bli bra.
Helgen har varit bra och dålig.
   I fredags efter skolan drog jag till Malin för att dricka vin, spela monopol och äta god mat. Va hemma till 23 och då blev det en kväll själv hemma för Peter va med Robban och Olle.
   På lördagen så låg vi kvar länge i sängen, vilket va helt underbart. Vi gick sen upp och kollade på serier tills jag fick migrän. När det slog till så gick ja och la mig men dry hjälpte inte. Efter att ja kräkts och sovit i flera timmar så blev det äntligen lite bättre. Blev även tacos framför eurovision där Sverige vann.
   Igår så satt jag och gjorde slutarbetet inom Nk och tittade på en an Peters serier tills Olle ringde, han hämtade sen upp Peter och sen umgicks dom tills fram till kvällen. Själv så fortsatte jag med mitt plugg och sen tittade jag på Modern Family.

Idag så blir det att gå på stan efter skolan. Annars vet jag inte vad som händer.
Hoppas alla får en bra dag 😊


Kommentera här: