Hatar historia...!

Idag är det en tråkig dag. Det är dåligt väder och jag är inte alls på något topp humör. Somnade sent igår och vaknade tidigt idag, men jag gick ändå upp och gick för att köpa frukost innan jag fixade väskan och mig för dagens skola.
På bussen så messade jag lite med Carro och gud vad jag saknar den kvinnan, hennes karl (min kusin) och hennes tre grabbar :D
Men snart har jag sommarlov och då blir det att åka hem och vara hemma i två veckor, vilket ska bli helt underbart. Ska gosa med mina små pojkar hemma, dricka vin och fika med alla glada människor, fira lillebrors student och minstingens 10 års dag. Sen blir det även att umgås lite med "svärföräldrarna" samt köpa en present till min älskade pöjk då vi snart firar 2 år tillsammans :D
Annars idag så blir det att gå på systemet och köpa vin till tjejkvällen med Malin och Lina ikväll. Ska bli jätte kul, och skönt att umgås med dom tjejerna.

Just nu sitter vi och skriver om Sverige efter andra världskriget och sen blir det Svenska med gruppsamtal och göra klart skrivuppgiften :)

Men nu ska jag ta en bensträckare innan jag ska fortsätta jobba lite.
Hoppas alla får en bra dag :)

Kommentera här: