Mina frågor till er :)

Ja vet att det kanske inte är så många som läser min blogg, men ja tänkt att ja skulle ställa lite frågor till er.

 

1. Varför läser du min blogg?

2. Vad skulle du vilja läsa om?

3. Vad är ett måste när man har en ledig helg?

4. Om du fick välja mellan godis eller glass, vad skulle du välja?

5. Vilken är din favoritsmak när det gäller B&J?

6. Sommar eller vinter? Varför?

7. Vad tycker du att det är viktigt att folk engagerar sig i?

8. Vart skulle du vilja spendera din semester med att göra?

9. Bio eller film hemma?

10. Vad är din största utmaning i livet just nu?

 

Anledningen till detta är att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om just nu så därför tänkte ja ber er om lite hjälp. Ni kanske kan vara min inspiration.

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

1. tycker det är kul
2. Hur du har det i skolan och hemma
3. SOVA
4. Godis
5. Har ingen favorit
6. Sommar, slipper massa tjocka jackor m.m. Man kan fika på balkongen
7. Orättvisor på olika nivåer. Kan vara i skolan eller jobbet eller i samhället
8. Så lite som möjligt bara umgås med familjen och hitta på kul saker med dem
9. Beror på filmen
10. få vardagen att fungera. Fixa inför Johan student och Din och min Londonresa.

2 Anonym:

skriven

1. För att jag vill veta vad du hatt för dig!
2. Ingen aning, du berättar redan allt. :-)
3. Mysa
4. Godis
5. Ingen, tycker alla är vidriga!
6. Sommar, för då fryser jag inte! 😂
7. Allas lika värde oavsett kön, ålder, läggning
8. Sola & bada!
9. Film hemma
10. Att lyckas gå ner till min målvikt!
Kram Carro

Kommentera här: