sista veckan på första året :D

Sista veckan innan skolan slutar har börjat och det är väldigt chill :) Igår var det måndag och då rättade jag alla fel som jag hade på slutprovet i matte. Fick 30,5 av 60 vilket betyder att jsg blev godkänd :D
Jag hade även mitt mentors samtal igår med Ylva och jag nlev väldigt glad av att höra att min frånvaro har gått ner till 20% och att mitt studieomdöme ligger mellan 2 och 2,5, vilket är väldigt bra. Hon sa även att lärarna tycker att jag är duktigt, entusiastisk och att jag lämnar in allt i tid. Ylva berättade också att jag har utvecklats mycket under mitt första år.
Allt detta gjorde mig väldigt glad och jag har nästa klarat av att ta mig till denna punkt själv. Jag har fått lite hjälp på traven av min underbara sambo Peter. Tack älsking för att du har funnist vid min sida och hjälp mig :D<3
 
Idag är det tisdag och vi har historia till kl 11:15. Vi ska ha grupparbete efter lunch och och min grupp är klar med allt förutom det sista på power pointen. Vilket betyder att jag sitter och inte har något att göra.
Resten av veckan kommer gå fort.
Onsdag börjar jag 12:15 och har engelska till kl 14:15 sen blir det att åka hem, kanske stannar till en stund på stan.
Torsdag ska hela skolan ha ha ute dag och göra saker, så vi ska vara på badstranden här i stan. Så vi ska tydligen börja kl 11:15 och slutar kl 14.
Fredag är sista dagen den här veckan och då kommer jag ha naturkunskap från 10:15 - 14:15. Jag skickade in slutprovet på nk i söndags och jag tror det gick bra. 
 
Annars den här veckan så tror jag faktiskt inte att det händer så mycket. Vi har bokat biljetter hem till Linköping, så vi åker hem den på tisdag nästa vecka. Vilket är dagen efter att vi har slutat.
 
Gud vad tiden går fort, men jag tror att det kommer bli en bra vecka :D
 
Hoppas alla andra får en bra vecka innan sommarlovet börjar :D

Kommentera här: