Fredag

Idag har jag NK hela dagen, vilket betyder att vi kommer jobba på varat grupparbete. Min grupp arbetar om celler, vilket är ett story område men ja tror det kommer bli bra. Dry ja skriver om är stamceller och kloning men ja kan säga att det är inte lätt. Det finns väldigt många svåra ord som ja ha med för att man ska förstå vad det handlar om, men för att göra det måste jag först själv ta reda på vad de betyder.
De andra jobbar med DNA och GMO och sen ska vi sätta ihop allt till en stor PowerPoint presentation.
Jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb.
Jag är typ inne i en fas nu där jag pluggar när ja kommer hem, även fast jag inte behöver dry. Jag ligger bra till i alla ämnen men ja känner att ja kommer inte hinna klart med allt om ja inte jobbar hemme. Stessaf? Ja väldigt.

Menmen, det är fredag idag och helg efter kl 14:15 och det är skönt.
Peter jobbar som vanligt och idag blir det att va hemma och ta de lugnt, som varje annan helg, men det gör inte. Vi kommer väl förmodligen spela eller något annat kul.

Igår så vi filmen "The theory of everything" och jag måste bara säga att det är riktigt bra. Man har tårar i ögonen typ hela filmen och det är även väldigt intressanta. Bden handlar om Steven Hacking och hans liv när han först blev diagnostiserade med sin sjukdom. Riktigt bra film som jag kan rekommendera till er alla.

Just nu sitter ja på bussen och bloggar från mobilen och tänkte väl att ja ska läsa lite nu, så ni får ha en bra dag.

XOXO QueenG

Kommentera här: