Ingen bra dag!

Idag är ingen bra dag. Jag vaknade och då va morgonen bra, Peter kom in och pussade på mig och då var det fortfarande en bra dag. Det va en bra dag när jag åt frukost och satte mig och tittade på Grey's Anatomy. Min dag blev förstörd när någon började banka på våra ytterdörr och när jag öppnade ochans frågade vad dom ville så tittade dom på mig och sa att dom inte ville något, dom ville vara banka på våra dörr för att se om det lät på samma sätt när det vankades på deras dörr. Vem fan gör så?? Vem bankar på någon annans dörr bara för att liksom!? Då blev min dag förstörd.
Jag tror inte dagen kommer bli så mycket bättre då jag börjar 12:15 med historia, sen svenska från 14:15 till 16:00. Jag brukar sen gå hem för att min dag slutar då, men idag så har våra lärare bestämt att dagen inte slutar. Vi ska bli bjudna på lunch kl 16:00-16:45 för att sen sitta på en föreläsning fram till klockan 19:00 som ska handla om kille som har hållt på med droger, han ska berätta för oss om sitt liv.
Åter igen så har lärarna bestämt att vi ska lyssna på en föreläsning om droger.
Jag får väl hoppas att vi hinner med bussen efter föreläsningen så jag kommer hem runt klockan 20:00, annars så kommer jag nog inte hem förän kl 21:00

Jag får vara glad att jag börjar kl 12:15 imorgon också och så hoppas jag att alla andra har en bra dag. xoxo Giselasofia

Kommentera här: