Grattis på födelsedagen Peter 🎁💝

Idag är det ingen vanlig dag utan det är min älskade sambo Peters födelsedag. 24 år.
   Dagen började med att hans mobil ringde kl 06:20 imorse. Det var hans pappa som ringde, hans familj skulle sjunga för honom. Efter det så fick han ett paket från mig. En bok. Efter det så gick ja upp och plockade fram frukost som vi åt tillsammans innan ja fixade mig och drog till skolan.
   Hade svenska första timman och då kollade vi på film. Hämnden blev det, vilket vi även ska göra en analys om.
   Under lunchen så satt jag och Malin och försökte komma på ett namn till hennes blogg som hon startade idag och jag kan säga att det inte var en lätt uppgift. Men tillslut så fick det bli MalinMarie.
   Efter lunchen hade jag matte där jag gjorde min geometri diagnos, fastnade på tre uppfinner men jag tror jag klarade den. Gick till 15:30 och tog sen bussen till stan.
   Stannade förbi på Peters jobb och blev kvar tills han slutade kl 18, efter det så åkte vi hem tillsammans. Handlade och lagade mat sen efter maten så fick Peter ett till paket från mig, ännu en bo.
   Vi somnade efter det och sov en timma tills vi vaknade av att hans pappa ringde. Satte oss och skype med hans föräldrar ett tag. Kollade sen på "Arrow" och åt tårta och nu sitter vi och tittar på "Marvels Agents Of Shield". Två serier som ja varmt kan rekommendera till er som inte har något att titta på.
   Blir snart läggdags, vilket kommer bli skönt efter en lång dag. Imorgon är det fredag, på schemat står då NK och sedan helg.

Hoppas alla har haft en bra dag. xoxo Giselasofia

Kommentera här: