Frånvaro och NK arbete

Onsdag idag, vilket betyder en lektion. Engelska. Vilket brukade vara ett roligt ämne, men med tanken på våra lärare så är det inte så kul.
slutade 14:15 och åkte då till stan för att köpa presenter till Peter som fyller 24 år imorgon.
   Det kan vara väldigt svårt att hitta presenter till honom enligt mig men jag tro jag gjorde ett bra val. Får se imorgon om det blev rätt eller inte.
   Efter stan så åkte ja hem och satte mig och kollade egendom nk arbetet som jag ska vara klar med på fredag, och enligt mig tror jag nog att jag kommer vara klar.
   Sen tänkte jag även berätta för er som bryr er att min frånvaro är uppe på 24% för att jag var väldigt sjuk av och till sen jag började, ja gissar att det har något och göra med att jag flyttade till Norrland.
   Men det kommer bli bättre innan skolan slutar i sommar. Plus att vi kommer åka hem i sommar för att fira min lillebror student

Nu har ja tagit en paus från arbetet och kollar på bones och väntar på Peter, när han kommer ska vi handla och sen blir det att laga mat. Något med kyckling blir det idag.
   Annars så blir det att ta det lugnt resten av kvällen då morgondagen börjar tidigt plus att min älskling fyller år.

Hoppas alla har haft en bra dag. XOXO Giselasofia

Kommentarer:

1 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Kan vara svårt det där att köpa presenter till killar...

Svar: Jag får hoppas att han gillar de ja köpte :)
GiselaSofia

Kommentera här: