Mina ämnen och lite annat

Tänkte att ja kunde berätta lite för folket om vad jag gör på skolan. Jag trivs väldigt bra.
Matte - repeterar inför kapiteltestet och pluggar lite på procent.
Engelska - vet inte riktigt vad vi gör då våran lärare är lite off, som ja skrev i föra inlägget.
Svenska - Läser boken "Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö" och jobbar lite i boken vi har.
Nk - Ja ska skriva om kolets- och vätets kretslopp.
Historia - Där håller vi på om medeltiden.
Psykologi - Jag och David ska skriva om ett socialpsykologiskt experiment, och har valt Grupptryck som rubrik.

Vi brukar även göra saker utöver de ämnen vi har, som typ nu på fredag då ska vi har stormöte och inkludera mera med alla elever på skolan. Vilket jag inte ser fram emot, men hoppas de kan lösa alla problem.


Annars idag så har jag bara varit hemma, eller ja va på apoteket och köpte medicin till Peter som har gått och blivit väldigt sjuk för att sen lämna det hos honom, sen drog ja hem.
Käkade lite och sen har jag pluggat och kollat på Sons of Anarchy, en väldigt bra serie måste jag säga.

Peter är iväg på Phone house awardes med jobbet och vet inte riktigt när han kommer hem, men jag hoppas att han har det trevligt.

Puss och kram QueenG

Kommentera här: