Gamla bilder

Jag har nu på morgonen suttit och lagt in alla bilder från mobilen, kameran och alla USB som ligger och skräpar. Det blev ganska många och det är väldigt roligt att se alla gamla bilder. Finns vissa man skrattar riktigt ordentligt till och sen finns det vissa man bara vill glömma bort att man har :P

Jag har hittat bilder på när Emma och jag lekte emo tjejer och när vi umgicks med Simon. Hittade också bilder på när Alvin var jätte liten och fortfarande låg i vagn, och även på kusinerna från Stockholm.
Alla bilder gör att gamla minnen kommer tillbaka och knackar på.

Hur kan tiden går så fort? Det är sjukt vad mycket man har gjort ändå.

Idag blir det att försöka städa lite, så Carro äntligen kan få se bilder på lägenheten :P
Sen ska jag väl också försöka plugga lite, om nu min snälla sambo hjälper mig att fixa word på datorn.


Nu ska jag väl fortsätta kolla bilder ett tag innan jag ska sätta igång och vara duktig.

Puss och kram QueenG

Kommentera här: