Tiden går fort

Dagarna rullar på och sommaren har kommit till Luleå. Varmt som bara den och har redan blivit lite bränd.
Dom närmaste dagarna har vi på kursen jobbar med allt till skolavslutningen som är imorgon, jag har även gjort klart bildspelet som ska rulla i bakgrunden.

När jag inte är på kursen så är jag hemma och fixar med allt som behöver fixas med, det vill säga diska, tvätta och laga mat.
Jag och Peter har även umgåtts så mycket det bara går nu när han jobbar mycket och sen praccar på kvällarna. Vi såg nya X-men filmen och den va bra.
Imorgon så åker Peter iväg på lan och kommer hem på måndag. Får se vad jag hittar på när han inte är hemma, kommer förmodligen bara ligga i soffan och kolla på serier.


Kursen är snart slut och det betyder att man inte träffar folket lika ofta, kommer sakna dom väldigt mycket.
Nu ska jag fixa lunch och sen ska jag fortsätta med det jag har gjort idag och det är absolut inget viktigt.

Kommentera här: