Vart tog all ledig tid vägen?

Tiden går väldigt fort om dagarna här hos Bengtsson/Berglunds, jag har haft väldigt mycket att göra sedan SMF-kursen tog slut. Jag har städat nästan varje dag även fast det inte har behövts och jag har även vart sjuk ( inte förvånad ) men det har ändå varit skönt att göra något.
Dom första dagarna efter kursen så var mannen i huset borta, det betyder att jag var själv för första gången sedan jag flyttade till Luleå, det var skönt samtidigt som det blev lite tråkigt men jag fick chansen att sakna min karl :)
Jag skrev idag in mig på folkuniversitetet här i Luleå och ska plugga där under sommaren, ska bli kul att komma igång med pluggandet ordentligt även om jag ska börja på Sunderby i höst.

För Peter så har det varit mycket jobb och annat, känns som att våra dagar ibland bara glider förbi varandra. Vi vaknar på morgonen och är från varandra nästan varje dag för att sen inte umgås så mycket på kvällen då grabbarna kräver hans uppmärksamhet men det gör inget. Peter har även en god nyhet till er som läser bloggen och det är att han har fått flera dagar som han jobbar, det vill säga att han jobbar nästan varje dag, vissa dagar är det typ heldag och vissa dagar är det halvdag, så det betyder att med mitt plugg och hans jobb så kommer vi verkligen inte ha mycket tid åt varandra. Men det löser vi.

Just nu sitter jag i soffan med plattan i knät och funderar på att gå ut och ta en cigg innan jag ska mysa ner mig i soffan med min älskling ett tag innan det blir att sova.
Kom även på att jag och Peter snart firar 1 år tillsammans, får se vad vi hittar på då han är ledig den dagen :)

Ni får ha en bra kväll nu så får vi se när vi hörs nästa gång :)

Kommentera här: