Trött

Jag vet inte riktigt vad det är men jag är så trött hela tiden, somnar nästan i skolan och sen när vi sitter i soffan efter maten så somnar båda två. Jag är inte förvånad att han somnar då han jobbar så mycket och hans kropp har inte vant sig än, men att jag somnar :O

Aja, jag gissar på att det är för att jag inte har pluggat såhär mycket på länge, jag läser ju liksom samhällskunskap, svenska, studieteknik, matematik och även AMK ( cv och personligt brev )
Det är mycket att läsa på en vecka plus att jag måste jobba mycket hemma också. Men jag tycker det är kul så jag ska väl inte klaga. Snart är helgen här, sista dagen nu sen är jag ledig fram tills att mamma har varit här, det ska bli skönt samtidigt som det kommer bli jobbigt med tanken på att jag kommer plugga mycket hemma då.
Midsommar är på fredag, våran 1 årsdag är på lördag och vi vet inte riktigt vad som händer. Kommer väl skriva ett inlägg om det så ni får veta :P

Nej nu ska jag väl fixa klart allt inför skolan innan jag drar till bussen.
Ni får ha en bra dag :)

puss och kram från QueenG

Kommentera här: