Skolan, plugget och tröttheten

Jag har ingen ork kvar, har jobbat med matematik typ hela dagen och det har gått jätte bra. Jag har tyckt att det har vit roligt och jag har faktiskt lyckats bra utan att behöva be om hjälp.

Allt har blivit så mycket bättre här än vad det någonsin har varit i Norrköping.

Våra dagar rullar på som vanligt med mycket jobb och mycket plugg. Vi vaknar och äter frukost tillsammans sen ser vi inte varandra fören vi båda har kommit hem om jag inte stannar till på jobbet och säger hej till honom.

Igår var jag duktig, jag drog och tränade med Isak i typ 1 timma, sen satt jag och väntade på Peter tills han slutade. Vi märkte även att dom har ändra busstiderna så igår när vi båda skulle ta bussen på morgonen så gick den inte som den brukar utan dom har ändrat så det går en buss varje timma typ. Dom har även ändrat så bussen går 18:15 från stan på eftermiddagen när han har slutat, vi missade den då det var en kund i butiken så vi tänkte att det gör inte så mycket utan det brukar gå en bus ganska snart efter men nej då så fel vi hade, näta buss gick 20:15. Vi gick till smedjan och pratade med dom på jobbet innan vi tog en fika i väntan på bussen, bestämde oss också för att ta 5:an som gick 19 typ och gå från hållplatsen istället för att vänta i två timmar.
Det verkar vara som att dom tror att det bara bor studenter i Luleå och med tanken på att alla oftast åker här ifrån på sommaren så borde det ju inte vara folk kvar som vill åka buss. Dom har även tagit bort en av bussarna som går från oss.
Blä för sommaren, dumma busstider och studenter som åker hem.När vi kom hem så satte vi oss och åt samtidigt som vi tittade på Game of Thrones men vi båda somnade efter att vi hade ätit klart typ i mitten av avsnittet så vi tänkte att vi skulle ta en kort tupplur men vaknade typ 23:00 och bestämde oss då för att gå och lägga oss istället för att sitta uppe. Avsnittet såg vi klart idag och det var jätte spännande och man vill verkligen att nästa säsong ska börja nu istället för att man måste vänta 1 år på nästa.

Aja, vi får vänja oss vi det. Den här veckan är det skola för mig fram tills torsdag sen är jag ledig från fredag den 20 till måndag den 1 och det ska bli riktigt skönt då vi kommer ha både min mamma och Peters föräldrar här på besök.
Idag när jag kommer hem så blir det att göra sysslor innan jag lagar mat när Peter kommer hem.

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite innan jag ska dra till bussen och åka hem.

Kommentera här: