Gänget är samlat

Idag blev det stan med mina underbara vänner Isak, Gustav, Mika och Sebby. Vi träffades kl 13:30 och stod då i 3 min för att vänta på Gustav, som var sen som vanligt :P
Började dagen som vi alltid gör på stan med en fika på Friends. Gud vad skönt det var att ätligen få umgås med er pluttar, saknaden har varit blää.
Medan vi satt på Friends och snackade så kom vi som vanligt in på ämnet sex och även spel. Tråkigt med er är något man aldrig har.
Efter fikat så drog vi så Sebby kunde boka tid för att tatuer sig nästa månad, filket han blev väldigt glad över :)
Efter det så drog vi till kärleksbutiken ett tag för att kolla leksaker, läder och spel.
Drog sen till bussen då Gustav skulle hem för att städa sen efter det sa vi hejdå till Isak utanför stadium då han skulle köpa skor och sen dra och gymma. Medan vi andra tre väntade på att klockan skulle bli 18:00 så drog vi och kollade på töjning, skor och kläder. Vi stannade även på ma för att äta, gott :)
Det blev även så att Sebby köpte en klocka medan jag fyndade en snygg korset på H&M innan jag var tvungen att skynda mig till bussen för att möta Peter så vi kunde åka hem tillsammans.
Väl hemm beställde vi mat då ingen av oss orkade ställa sig och laga mat, efter somnade vi i soffan i öven 1 timma :)
Vaknade av att han reste sig för att sätta sig vid datorn och prata med Clevo.

Nu sitter jag ensam i soffan med inget att göra, disken är diskad, tvätten tvättad, kaninen matad och lägenheten städad så jag vet inte vad jag ska göra nu men jag hittar nog på något, annars går jag nog och lägger mig.

Puss på er så hör vi en annan dag

Kommentera här: