1 år

Igår så firade Peter och jag 1 år tillsammans. Så otroligt underbart :)
Den här tiden har gått fort och vi har upplevt många underbara och mysiga stunder med varandra, plus att fler kommer det bli.

Jag älskar dig Peter, du är så underbara och älskvärd.
Du är min andra halva, min andra pusselbitt och jag kommer aldrig släppa dig. Sen jag träffade dig så har allt bara blivit bättre.
Vi har bott tillsammans i ca 10 månader och klarat av det så jag tror att resten av vårat långa liv tillsammans kommer att bli underbart.

Igår så tog vi och firade dagen med mys framför tv:n med många filmer och god mat. Riktigt mysig dag.

Tack älskling förr att du finns och är min.
Peter berglund, jag älskar dig och kommer alltid att älska dig <3

Nu ska jag tog ta och titta på film innan vi ska sova.

Puss och kram QueenG

Kommentera här: