Vad ska man göra???

Vad gör man när man inte riktigt vet vad man ska göra? Att ha folk i sin närhet är en bra sak men är det verkligen så bra när de är personer som man skulle kunna klara sig utan. Att folk försöker sitt bästa för att göra illa andra och sen inte ens kan säga förlåt när dom inser att det inte hjälper, speciellt om det dom sagt inte ens har varit sant?
Vad gör man när man vill skydda personer man älskar från sånt skit, eller när man måste låtsas bara för att det inte ska bli bråk.

Att skylla på mig är att gå över gränsen, jag har inte gjort något fel och det är ingen mening med att skylla all skit på mig. Ta lite jävla ansvar för en gång skull.

Blir så trött på folk som bara ska försöka förstöra men det är väl saker man aldrig kan komma undan från.


Nej nu ska jag gå och handla och hoppas att jag kan försöka bli på bättre humör, den här värmen hjälper ju inte direkt för att göra saken bättre. Ett samtal med mamma kanske fungerar, så om du hinner läsa det här innan jag ringer så förvänta dig ett samtal från din bästa dotter :)

Kommentera här: