Sol och bad

Igår drog vi till stranden då vädret var riktigt varmt. Det är idag runt 30 plus ute och nästan för varmt för att ute. Men igår så var det skönt att dra till stranden, vattnet var dock väldigt kallt så det tog ett tag för mig att komma i även om Peter bara slängde sig i och stänkte ner mig på.
Vi låg och solade och läste samt att vi hade gjort sallad och tagit med oss. Riktigt mysigt och en underbar dag med mig älskling.

Idag har jag varit på skolan och fixat så jag kommer plugga hemifrån från och med nu tills augusti och det ska bli riktigt skönt. Sen idag har jag också städat och diskat lite. Nu ska jag snart börja plocka fram så vi kan äta idag, inte för att jag har kommit på vad vi ska ha än :P

Riktigt skönt kallt vatten med en strålande sol
 
Min älskling, lika snygg som vanligt ;P
 
Lekte lite med sanden, man har ju inte blivit helt vuxen än :P

Kommentera här: