Sena kvällar

Klockan är 22: 47 och jag sitter och väntar på Peter som är hos Olle och umgås.
Ska väl ta en promenad och möta honom sen, när han väl bestämmer sig för att komma hem. Tror grabbarna skulle spela FIFA så det kan ju bli sent.
 
Annars så har det inte hänt så mycket om dagarna, jag pluggar och Peter jobbar så vi har inte tid med så mycket annat om dagarnaVi åker hem på söndag och blir hemma en hel vecka i Norrköping/Linköping och det ska bli riktigt skönt. Det var ju ett tag sen vi var hemma, vi får se vad som händer dnästa vecka, vi har ju inte riktigt något bestämt.
På fredag så ska vi i alla fall fira mig med släkten så det ska bli kul, saknar dom faktiskt lite :P
 
Nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera utan nu blir det att se på film innan jag ska sova.
 
Puus och kram QueenG

Kommentera här: