inte okej...

Jag skulle skriva ett inlägg om lite av sakerna som hände under tiden vi var hemma i Norrköping och Linköping, satte mig och skrev i flera timmar då jag tog några pauser och när jag hade skrivit klart allt och skulle publicera det så försvann allt och ja va tvungen att börja om. Jag har börjat skriva inlägget igen men man tappar lite av orken att skriva så mycket då är ganska jobbigt men jag tänkte göra det idag för att se om jag hinner klart.

Annars så har det inte hänt så mycket. Frank och Virre bjöd på laxpaj i veckan, riktigt gott faktiskt. Vi har tänkt att vi ska laga mat tillsammans en gång i veckan, umgås och ha kul.

Peter har tenta idag och jag tror det kommer gå bra för honom.
Själv ska jag vara hemma, kanske ska iväg men då Theresa inte har svarat än så blir det att städa så länge. Vi ska nämligen möblera om våran lägenhet.

Nu ska jag däremot äta frukost och kolla på Grey's Anatomy

Puss & Kram

Kommentera här: