Bra dag :)

Dagen idag har varit väldigt bra. Började med att jag hade ett möta med Nina på Sunderby folkhögskola. Vi pratade om hur dom gör på skolan med lektioner och allt annat. Allt kändes väldigt bra och det ska bli väldigt kul att böra där på måndag kl 9:30. Efter det så åkte jag till stan för att först fixa ett busskort, gick sen till Peter och pratade med honom på jobbet ett tag. Såg honom jobba och fick se hur han verkligen trivs på jobbet. Var väldigt länge sen jag såg honom må så bra. Visst att han mår bra men jag har inte sätt honom se såhär glad ut. Efter det så gick jag in och handlade lite till maten och efterrätten innan jag tog bussen hem. Gud var det va skönt att komma hem och ta av sig skorna, sätta sig ner och bara ta det lugnt. Sitter just nu och kollar serier och ska snart börja med maten så den är klar när Peter kommer hem efter sina 9 timmar på jobbet. Nu ska jag fortsätta kolla serier ett tag så han hinner äta innan han ska pracca.

Puss & Kram

Kommentera här: