Sämst på att uppdatera

Jag har inte så mycket tid över till bloggen då jag har skola om dagarna och sen har jag saker att göra när ja kommer hem, som typ att laga mat och diska.
Det är väldigt skönt att ha börjat den här kursen och jag har fått några väldigt bra vänner. Har varit duktig och gått varje dag förutom i tisdags och idag då jag har varit sjuk.

Har även bråkat med AF då min handläggare säger att jag måste söka jobb även fast jag har en heltids aktivitet, typ som att han vill att jag ska ha två. Sen idag fick ja hem brev om att han anvisar mig till att delta i kursen jag redan går på, nästan som han inte har koll på om j går kursen eller inte. Blir väldigt sur och tänker byta handläggare då jag inte tycker att det fungerar med gamlingen jag har nu.
Vi måste även flytta då man tydligen inte får bo fler än en person i studentlägenheter som ligger i en korridor. Båda hade missat att det var så och anledningen till att det händer nu är för att våran granne tydligen har klagat på att det bor fler här.

Så nu är det lite jobbigt med att flera saker bråkar samtidigt men det löser sig, letar lägenhet och ska fixa ny handlägga.

Hoppas alla har haft det bra sen jag sist skrev.

Puss & Kram

Kommentera här: