Lite allmänt

Lovade att berätta om skolan så ja tänkte göra det nu.
Började i måndags med att träffa gruppen och se hur skolan va och fick veta lite av vad vi skulle göra. Ganska kort dag ändå. Efter det så drog folket in till stan och det blev att fika med Gustav och Isak till kl 16:00 då Peter slutade, han gjorde oss då sällskap i ca 30 min innan vi gick och handlade för att sen åka hem.
Tisdagen så gick vi till kl 14:00. Blev åter igen att dra till stan med Gustav och Isak, vi satt på biblioteket ett tag och spelade spel innan vi drog till cafét för kaffe. Kom hem kl 18:00 och då blev det att kolla serier tills jag och Peter somnade.
Kan säga att vi har det väldigt roligt om dagarna i skolan med mycket skratt. Känns riktigt skönt att få lära känna nya vänner och samtidigt ha något att göra om dagarna.

Idag va både Peter och jag lediga, eller ja han va iväg på möte imorse och nu på inventering men annars har båda varit hemma och vi spenderade dagen med att sova nästan hela tiden. Riktigt skönt då jag har sovit dåligt några dagar med tanken på att jag har varit sjuk.
Nu ska jag fortsätta se på serier, äta något och vänta på att min älskling kommer hem.

Puss & Kram

Kommentera här: