Tröt morgon

Idag är jag sjukt trött. Vi kom i säng jätte sent och sen så somnade vi inte förrän ännu senare så idag och vi båda jätte trötta och skulle hellre ligga kvar i sängen och sova hela dagen, men icke sa nicke. Sitter med datorn och läser lite om mitt nk arbete som ja ska göra och ska snart röra på mig till skolan
Peter kom hem igår från DH och var ledig igår så när ja gick till skolan så däckade han i sängen.

Det har varit väldigt dåligt med att uppdatera bloggen nu under ett tag men det är nog för att jag alltid är så trött när ja kommer hem från skolan, vilket oftast brukar resultera i att jag somnar i soffan ett tag.

Annars i helgen så har Gustav och Isak slaggat hos mig och vi har lanat. Riktigt kul och väldigt utmattande. Suttit fredag, lördag och söndag och spelat, tittat på film och ätit.
Många skratt och sena nätter.

Nae nu känns det som om jag kommer somna i soffan med datorn i knät så nu ska jag väl fixa ordning mig och dra iväg till skolan.
Hoppas alla får en bra dag.

Puss o kram QueenG

Kommentera här: