Nya lägenheten

Igår när jag nästan var klar med att städa lägenheten så kom jag och tänka på när ja var hemma hos mamma sist. Jag hade umgåts med Carro och grabbarna, vi hade käkat lunch och bara haft det trevligt. Vi hade som vanligt satt och ute på balkongen och snackat skit, efter ett tag började vi prata om våra bloggar och ja nämnde då att jag inte visste vad ja skulle blogga om. Hon sa då att jag kunde ju lägga upp bilder på lägenheten så dom som inte vet hur den ser ut men vill veta skulle få se den.
 
Så varsågod Carro, här kommer bilderna :D
 
Hallen
 
Badrummet
 
Datahörnan i vardagsrummet
 
Resterande del av vardagsrummet
 
Köket
 
Sovrummet
 
 
Det kommer ju självklart tillkomma lite mera möbler, så som bokhyllor och mattor, men det blir lite senare. Kanske efter jul.
Nu ska jag göra mig klar för att dra til bussen om ca 20 min, hoppas alla får en bra dag på jobbet, i skolan eller hemma :)
 
Puss och kram QueenG
 
 
 
 

Kommentarer:

1 emelieolson.blogg.se:

skriven

Riktig fin lägenhet gumman!!

Svar: Tack :)
GiselaSofia

Kommentera här: