Fredag och vad allt det innebär

Just nu sitter jag i ett grupprum med Johan och Elin under NK passet, vi har just blivit klara med vårat arbete och jag har fixat Powerpoint presentationen. Fick även tillbaka uppgifter jag skickade in i natt som handlade om kolet- och kvävets kretslopp. Det blev godkänt, så extremt skönt :)

Jag sitter även och pratar med Angiee, en gammal polare till Peter som jag håller på att lära känna. Skit trevlig :)

Annars så tänkte jag berätta lite kort om gårdagen. Vi var nämligen och såg en skam för Sverige på kultur huset. Det var riktigt bra och så värt pengarna. Jag hade bokat så vi åt tvårättersmiddag innan också, vilket var väldigt gott.
Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge. Magnus Betnér är en riktigt duktig komiker som vet hur man ska få folket ett skratta. Han pratade väldigt mycket om allt alla i Sverige klagar på just nu, som att dom har klippt i Kalle filmen som går under julafton, men sen berättade han även lite roligt om sin dotter. Han pratade även om lite politik.
Soran Ismail pratade dock väldigt mycket om politik, men han fick också att skratta :)

Vi kom hem väldigt sent då det höll på i 2 timmar och ca 30 min, men det var de värt. En riktigt trevlig och mysigt dejt med min underbara sambo.

När vi hade kommit hem så somnade Peter i mitt knä medan vi tittade på anime, när jag hade tänk att vi skulle gå och lägga oss så kom ja på att jag hade ett arbete till Ylva att skriva klart och lämna in, så det satte jag mig med tills kl var ca 2 och blev klar med, med hjälp av Peter. Tack älskling :D
Vi somnade ganska snabbt sen och vi sov väldigt gott.

Idag har det som sagt var bara varit NK och jag slutar kl 14:15, så då ska jag hem och bara ta det lugnt, kanske plugga lite matte så jag kan göra statistik diagnosen nästa vecka.
Det kanske även blir att dra ut i helgen, får se om vi orkar då Peter jobbar på lördag. Dock ska vi nog julhandla lite på söndagen.

Nej nu ska jag väl fortsätta öva inför redovisningen vi har nästa fredag.
Puss och kram QueenG

Kommentera här: