Vår

Värmen börjar komma och snön är borta så nu är det vår.
det är uppe på ca 15 grader och nu kan man till och med sitta ute på rasterna, inte bara när man ska röka utan hela tiden :P
Det är så underbart skönt att slippa kylan och snön, visst att det blåser här upp typ hela tiden med det blir inte samma kyla som under vintern.

Dagarna som har gått har varit lugna, eller ja fredagen och söndagen var lugn. Lördagen festade vi satan och hade fet roligt.
Det blev att vi flyttade soffor till allrummet och fixa musik och hade kul, spelade spel, snackade, sjöng och dansade innan vi drog till stan till kafelino.
Jag, Peter, Isak och Petra buggade, eller jag Isak och Petra försökte bugga :P Linus satt vid sidan och kollade på oss. Jag kan lugnt säga att jag aldrig har buggat så bra i hela mitt liv fram tills att jag halkade på golvet och drattade på rumpan men vi skrattade åt det med :)

Idag är det tisdag, sista dagen i skolan, nae men vi är ledig fram tills på måndag sen så idag ska vi se om vi hittar på något roligt. Vet att jag och Peter måste åka och handla efter att jag har slutat :)

Nu ska jag fixa det sista innan skolan, hade den bra dag alla små troll :)

Puss & Kram

Kommentera här: