Ropa till Gud

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga och det är för att jag inte har tid eller något att blogga om.
Just nu sitter jag och tänker på min älskade gudmor som fyller år idag. Stort grattis gudmor Maria på din födelsedag, älskar dig :)

Jag tänker tillbaka på alla underbara stunder i Stockholm hos min familj nr 2.
Vi kunde ha så roligt, jag och kusinerna som skojade och dagarna på stan med Maria för att sen smitta in på Kajs jobb för att krama på honom. Helgerna i Stockholm brukade sluta med kyrkan på söndagarna med bra musik och dans :)
Jag är lite förvånad över att jag faktiskt sitter och lyssnar på en låt som jag inte har hört på väldigt länge, jag lyssnar nämligen på "Ropa till Gud"
Visst jag skulle inte vilja säga att jag är jätte kristen med jag kan tycka om att följa med till kyrkan och sitta och lyssna på alla låtar som dom sjunger.

Nej nu ska jag väl berätta lite om dagen :P
Den har varit riktigt seg, Vi jobbade på CV och personligt brev med Nina på förmiddagen. På lunchen så va alla riktigt trötta, till och med så Isak och jag somnade i soffan och sov tills lektionen började. Då hade vi Maria och hade lite diskussions frågor.

Efter skolan blev det att handla lite mat till Peter och lämna på jobbet till honom då han var tvungen att jobba över idag då Jessica var tvungen att gå hem. Följde med Isak och David till försäkringskassan och sen åkte jag hem och har nu suttit och lyssnat på musik.
Ska ställa mig och fixa maten så den är klar när Peter kommer hem så ni får alla ha det så bra.

Puss & Kram

Kommentera här: