paket, tända ljus och mys

I onsdag så fyllde Peter 23 år. Vi firade dagen med att storhandla och sen äta tacos. Senare på kvällen myste vi med godis och tårta. Han fick två böcker av mig på morgonen och blev riktigt glad över dom. Han fick även pengar av sin familj. När han ringde för att säga grattis så fick han reda på att han skulle få ett paket också.
Han fick paketer på torsdagen som innehöll två böcker, två påskägg och en riktigt snygg klocka.
 
Igår så mådde jag riktigt dåligt, sov mycket och yrade av och till. På kvällen ställde jag mig och lagade mat. Gjorde stekt kött, ungspotatis och paprikasås. Tände ljus och drack lite vin och hade det mysigt, vi kom även på att vi beter oss som ett gift gammal par ibland.
 
Idag så är det påskafton och den spenderas med att tvätta och städa, ska även laga påskmiddag idag.
Hoppas på att alla får en bra påsk, har inte så mycket att skriva om nu så jag ska lägga mig i soffan och mumsa godis framför smallville innan jag ska till tvättstugan.
 
Glad påsk på er alla :-D 

Kommentera här: