Morgontrött med halsont

Gick upp som vanligt idag och idag kände jag att jag skulle hellre ligga kvar i sängen.
Halsen gör ont och det är lite svårare att svälja än det brukar vara, men det är bara att stå ut.
Helgen har varit full med mycket mys och bra stunder med min underbara pojkvän. Vi var ute i lördags den här helgen också och hade jätte roligt.
Jag kan ju lugnt säga att jag inte ska prata i telefonen när jag är onykter då jag plötsligt bestämde mig för att jag skulle bjuda in Ann-Christine på fika :O
För er som inte vet vem det är så kan jag berätta att hon är designer och en av Peters nya kontakter. Anledningen till att det är konstigt att jag bjöd in henne är för att jag kände att vi inte kom överens när vi träffades första gången, så jag på fyllan tyckte väl att vi skulle ändra på det :P
Nae nu måste jag avsluta och dra till skolan, hoppas alla får en bra dag :)

Puss & Kram

Kommentera här: