Min älskade nörd

Peter är vad man kan kalla en stor nörd men jag älskar honom ändå.
Han spelar CS och satsar på att bli proffs, enligt mig som inte kan något så är han snart där.
Hög rankad och en duktig lagspelare.
Just nu sitter jag bredvid honom när han praccar och det är en sak som jag tycker är underhållande. Folk som vet hur CS går till och som även spelar det borde förstå mig.
Jag har funderat på om jag ska börja spela ordentligt, men har ändå så länge inte bestämt mig än.

Min underbara nörd, finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över dig. Höra hur ni skrattar och även eran skrik är underbart, då är du som lyckligast.
Att själv sitta och spela är kul, speciellt när man sitter med dig vid min sida så du kan förbättra mig.

Inget direkt sammanhängande inlägg men jag vill att hela världen ska veta vad jag känner.

Nu ska jag hämta en tröja då det blev kallt när vi öppnade fönstret sen ska jag fortsätta njuta av hans spelande.

Kommentera här: