Luleå

I måndags så åkte jag till Luleå. Kom fram tidigt på tisdagen och möte upp min älskade Peter.
måste bara säga det att jag har mått väldigt dåligt i några dagar så jag behövde en paus från allt och det hjälper inte att folk lägger sig i. Vill jag dra från skolan, Norrköping och folket som bor där så får jag det. Den här veckan har varit väldigt underbar, bara tagit det lugnt, ätit god mat och bara myst med varandra.
Just nu sitter jag och väntar på att han kommer hem från skolan, då blir det att fixa sig för att dra till stan.
jag känner inte direkt för att blogga längre då mitt mående inte har varit på topp och just nu är jag för trött för det men nu har jag uppdaterat lite. Får bli bättre på det när jag kommer hem från Luleå.

Nu ska jag se serier och bara ta det lugnt till min snygging kommer hem ;)

Puss o Kram <3

Kommentera här: