Tråkigt...!

Vaknade kl 9:00 imorse och har suttit med telefonen vid örat hela morgonen för att jag måste prata med både försäkringskassan och banken. Sen blir det att gå ner till stan med mamma för att gå till AF och sen lämna in papper. Inte kul att vara vuxen ibland men allt är ju för en bra sak så det gör egentligen inget. Hem sen för att börja fixa och dona rummet. Jag gissar att jag kommer sova väldigt gott ikväll efter en dag med mycket att göra.
Vill även säga det att jag slutade skolan igår. Efter det blev det att gå till Emma och spendera dagen med henne och Theo, riktigt trevligt och ja kom hem kl 15:30 typ. Satte mig vid datorn ett tag innan det blev dags att möta Victor för att dra till Quizet. Det gick ganska bra faktiskt.
Nu blir det att fixa allt för att gå.

Puss & Kram

Kommentera här: