Ingen ork

till att blogg längre. Jag har inte så mycket att skriva om. Händer inte så mycket om dagarna förutom att jag har skola.

Aja sen jag skrev sist så har jag väl mått sådär. Inte roligt att vara så långt ifrån personen man älskar men jag försöker göra det bästa av saken även fast det inte är så lätt när alla påpekar att jag ska le mer.
Visst jag kan le och vara glad men det är inte samma sak som när jag och Peter är med varandra. Det blir mera påklistrat när jag ä i Norrköping. Jag vet att jag skriver väldigt mycket om att jag är nere och allt bara är tråkigt, inte har någon ork till att göra något eller att jag bara vill ligga inne och inte göra något alls, men det blir så när man mår som jag gör och jag försöker faktiskt hitta på saker och vara glad men än så länge har jag inte hittat något som verkar hjälpa.
Idag blir det att hjälpa mamma att städa och imorgon händer det inte något speciellt. Får se om jag hittar på något eller bara blir hemma.
Igår va ja ute med Victor och Linnea men det blev att gå hem tidigt då jag fick ett migrän anfall och började må illa.

Nae nu ska jag sluta skriva om hur dåligt jag mår och se på någon serie istället men jag måste bara säga det att det är min blogg och tycker folk att det är jobbigt att läsa det jag skriver så läs inte.

Puss & Kram

Kommentera här: