Allt och lite till.

Det har inte hänt så mycket sen jag sist uppdaterade bloggen. Peter har haft skola, pluggat till sin tenta och gjort klart alla grupparbeten medan jag har varit duktig och varit på AF. Hittade rätt och det gick bra, fick ett jobb jag måste söka men då måste jag skriva nytt CV och personligt brev då mamma inte hittar allt på datorn hos henne. Vi var och storhandlade i fredags, Peter köpte ven några leksaker till honom.
En sak som hände var att jag trodde jag hade haft sönder hans tangentbord då det slutade fungera när jag satt vid datorn, bara la av helt plötsligt. Inte roligt att se min kära karl när jag berättade det för honom. Det visade sig sen att det inte var jag utan han själv som hade råkat spilla cola över det, båda trodde att det hade gått sönder och runnit ner så det hade blivit kortslutning men en natt på tork så fungerar det nu igen.

Det märks även att jag börjar bli rastlös hemma då jag stör mig på små saker och för er som vill veta så har vi faktiskt bråkat ett par gånger bara för att jag har överreagerat. Jag vet att det är för att jag inte gör så mycket och jag känner mig faktiskt riktigt taskig mot honom. Han är i skolan nästan hela dagen, kommer hem och pluggar, hjälper till att laga mat och sen praccar. Det är ju inte direkt som att han INTE har saker att göra liksom medan jag bara sitter hemma så jag förstår inte riktigt mig själv över att jag reagerar som jag gör.. Jag vet att han verkligen sliter med skolan och jag vill ju verkligen inte vara i vägen för honom. Jag vill ju inte att han ska tycka jag är jobbig och så bara för att jag lätt får tråkigt. Jag vet även att han kommer läsa det här och jag hoppas att han förstår mig. Jag vill bara inte vara i vägen för dig när du har så mycket att göra. I skog You <3

Jag älskar honom och jag vet att han älskar mig lika mycket. Vi klarar oss igenom det som har varit och kommer klara oss igenom det som kommer att komma.

Nu har jag fått skriva av mig medan jag väntar på maten.

Puss & Kram

Kommentera här: