Trött...!

Jag och Peter gjorde något väldigt dumt inatt, vi va vakna till kl 6:00. Somnade väldigt fort när huvudet landade på kudden och det var väldigt skönt att få sova, ska fortsätta med det senare idag då jag nu ska äta frukost och sen gå iväg till läkaren. Jag fick äntligen en tid, kände först att jag igentligen är för trött för att vara vaken just nu men vill jag veta varför jag mår så extremt dåligt och har gjort den närmaste tiden så måste jag gå iväg. Peter ligger fortfarande och sover men det blir att få liv i honom då han börjar skolan kl 13:00 idag och han har då något slags test som är bra för man får mera poän på tentan eller något sådant.
Vi har försökt i några dagar nu att lägga oss tidigt men det verkar bara inte fungera, inte när jag har mått dåligt och sen att vi har legat och pratat om lite allt möjligt under kvällarna då ingen kan sova.
Aja nu blir det att väcka Peter sen äta frukost.
 
Puss & Kram

Kommentera här: