It's Gonna Be Okej

Har varit hos läkaren nu och det visade inget fel, måste bara vänta på alla provsvar också.
Jag mår fortfarande dåligt men hoppas att det blir bättre snart. Peter är iväg på sitt test nu så jag hoppas det går bra för honom.

Idag är en dag då jag saknar alla i Norrköping lite extra mycket. Har inte pratat ordentligt med någon förutom mamma. Jag saknar att sitta nere och prata med Victor, fika på onsdags cafét. Snacka skit hos Emma och mysa med Theo. Mysa med mina underbara kusinbarn hos Carro samtidigt som vi skrattar och pratar om allt mellan himmel och jord. Saknar mina bröder och min syster. Ja, jag saknar alla i Norrköping.
Jag och Peter kommer att åka hem i jul men jag kommer inte ha tid att träffa alla jag vill träffa. Finns så många som jag skulle vilja träffa, krama om och ta med mig tillbaka till Luleå. Missförstå mig inte nu, jag älskar att bo här upp. Det är så otroligt fint. Snö överallt nu och jag börjar kunna hitta själv när jag ska någonstans. Älskar att bo tillsammans med Peter och skulle inte vilja ändra det på något sätt.
Jag vet jag är lite negativ idag när det gäller vissa saker men det gör inget, man får ha dåliga dagar ibland.
Nu ska jag dricka te och se på serier tills min underbara älskling kommer hem och då blir det att göra mat :)

Puss & Kram

Kommentarer:

1 Moster:

skriven

Hejsan Stumpan. Har ni skype? Då kan du ju skypa med dina vänner. Jag vet att det inte är detsamma men det funkar för Simon, Sheri och oss.
Låter kul att du börjar acklimatisera dej. Själv är jag inte så mycket för snö. Jag föredrar sol och värme.

Svar: Hejsan Moster :) Jag har skype men jag vet inte med dom i Norrköping. Det känns kul också, slipper vänta tills Peter kommer hem innan jag kan göra något. Ska ni vara hemma i jul?
GiselaSofia

Kommentera här: