Helgen.

Diska, laga mat och plocka undan är lite av vad jag gör under dagen. Finns inte så mycket mera för mig att göra.

I fredags vad vi på halloween fest. Förfest och sen blev det Stuk. Riktigt roligt faktiskt. Alla var utklädda och det blev mycket dricka och dans, även bjudna på lamm.
I lördags så blev det att ligga i soffan hela dagen och se på film, äta pizza och spela lite på kvällen. Riktigt mysigt var det.
I söndags så va vi hemma och tog det lugnt, Peter spelade medan jag tittade på film.


Idag blir det att åka till stan för mig då jag måste till AF. Min handläggare ringde i morse och sa att jag har ett möte kl 13:30 så jag ska snart röra mig till bussen. Det snöade även igår och under natten så nu ligger det ett tjockt lager snö ute, jag tror faktiskt att jag ska ta mina vinterskor idag så jag slipper frysa om fötterna.

Hoppas alla har haft en bra helg.
Puss & Kram

Kommentera här: