Fredag

Ligger just nu i soffan och lyssnar på när Peter spelar, verkar gå bra och det låter som han har kul.
Jag märkte en ganska konstig sak idag, ja somnade nämligen och sov i två timmar. När jag vaknade så hade jag en känsla av saknad inom mig. Jag drömde nämligen att jag hade fått tvillingar. Jag vet att det är konstigt då jag inte ver Hur det är att vara mamma. Men när jag vaknade så kändes det konstigt att inte se två flickor ligga bredvid mig och sova.

Jag tror att det kan vara så att jag drömde som jag gjorde för att jag ser det överallt. Gravida kvinnor, folk med barnvagnar, läser på Facebook att folk ja känner ska få barn.
Det är konstigt ja vet, att sakna något man aldrig har haft, något man bara har drömt. Men jag kan faktiskt erkänna att jag blev lite ledsen.


Nog om det nu. Vi mår bra, dagarna går fort och vi har kommit fram till helgen. Idag har vi tagit det lugnt då jag mår illa och har gjort några dagar, och ikväll blir det att mysa framför naruto.
Nu ska jag plocka fram något att äta och sen pussa på Peter.


Puss & Kram

Kommentera här: