Tårar som rinner...!

Idag är det en dag som man kommer komma ihåg hur läge som helst. Idag är det begravning för våran älskade och saknade Lisbeth. Hon fanns där när man växte upp. Hon va med fram till att hon inte mådde bra så att hon inte klarade av det. Kommer sakna henne väldigt mycket och det vet jag att många flera också kommer att göra. Tårarna rinner nu när jag tänker på alla minnen som finns <3 För övrigt så är Patrik hemma och är sjuk. Han har hög feber och spyr ibland, så det blir jag som får ta hand om honom. Annars så mår vi bra och vi har inte gjort så mycket om dagarna. Träffade grabbarna i helgen och va även hos Carro och såg på Mello, myste med dom små, snackade skit och bara hade trevligt. Igår va jag, mamma och Linnea ute i Vånga på fika, sen hämtade vi Elias och sen åkte vi och handlade. Lite allt möjligt i det här inlägget men det behövdes, nu ska jag äta frukost och sen fixa mig inför i eftermiddag. Puss o kram

Kommentarer:

1 Emma - Mamma till Theodor:

skriven

Fin begravning? Kram! <3

Svar: Jjadå, den vaa jätte fin. Dom spelade tre låtar, sen första va en lugn låt, andra var en dansbanas låt och den tredje va Chris Medinas låt. Kram <3
GiselaSofia

Kommentera här: