Söndag.

Idag är det sista dagen innan en ny vecka börjar och jag är någorlunda frisk. Helgen har varit bra även fast det har varit jobbigt att vara instängd i en vecka med samma personer, fast jag har inte blivit så väldigt arg utan jag har faktiskt varit lugnt nästan hela veckan :) I fredags låg jag i sängen hela dagen och kollade på tv och va så sjuk så jag tror inte jag åt något den dagen. I lördags va jag hemma nästan hela dagen, drog till Emma en snabbis och pussade på Theo som firades och gav honom ett paket. Sen blev det att gå in på Lidl för att handla innan vi åkte till Linnea för att köra henne till Willy's då hon också ville ha godis. När vi hade lämnat henne hemma så åkte vi hem och då kollade jag och Patrik på Batman, har halva kvar av sista filmen. Idag så har vi varit nere på Media Mark då min mobil hade börjat dampa igen, det blev att göra en ställa om mobilen så att den typ va som ny. Det betyder även att alla mina nummer försvann så jag har idag försökt få tag på nummer från folket, det har gått sådär. Efter det så blev det att kolla på karate kid och bara njuta. Nu ska jag gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon och dra till skolan där jag äntligen efter en vecka av saknad ska få träffa min älskade bubbla.
Puss och Kram <3

Kommentera här: