!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir så arg, att dom inte kan lära sig något. Läkaren ringde idag och sa att det inte är något fel på mig. Det jag har är tydligen normalt och dom kommer inte göra något åt saken, smärtorna jag får sa dom att jag va tvungen att stå ut med. Plus att jag ska ha ett avbrott med skolan tills nästa termin börjar igen, Just nu är det så mycket skit som händer så jag funderar på att fly fältet. Dra iväg och vara borta ett tag, även fast jag inte skulle orka det. Jag hade ju hoppats på att läkaren skulle kunna sitt skit och hjälpa mig men nejnej det skulle ju inte hända. Varför kunde ja inte bara vara frisk, inga sjukdomar eller problem med kroppen. Jag vet att vissa kommer säga att det bara är att kämpa. Men just nu säger jag bara en sak till er, F*CK OFF, jag orkar inte med era negativa kommentaren och skit snack om att allt blir bättre. Idag får jag vara på dåligt humör och att jag drar ut skiten över bloggen är mitt egna val och det får jag göra.!

Kommentarer:

1 Emma - Mamma till Theodor:

skriven

Kram <3

Svar: <3
GiselaSofia

Kommentera här: