Stockholm med Peter

Igår blev det att åka till Stockholm med Peter då han skulle spela. Blev att träffa några av hans vänner också. Vi blev möta vid tåget av Hult och tog pendeln vidare mot stan, träffade Melrek på pendeln också, kom fram och jag kan ärligt säga att jag har aldrig sätt så många datorer på ett och samma ställe förut sådär. Ringde Kaj och Maria och bestämde att jag skulle vara med dom under dagen. Möte upp dom och sen åkte vi köpte båtluffarkort då dom ska båtluffa under sin semester, på vägen till bilen så ringde jag Peter och fick reda på att dom hade åkt ut så vi hämtade honom och sen åkte vi och fikade på något slott. Maria köpte även blommor medan Peter hoppade studsmatta. Han såg ut att ha väldigt roligt och jag blir så glad över att se honom ha roligt. Riktigt trevligt var det att träffa dom igen efter en långt tid. Det blev att vi sov hos dom och umgicks fram till att vi skulle åka hem idag på eftermiddagen. Har sen bara varit hemma och tagit det lugnt, körde nyss Mia till sin pojkvän och nu tänkte jag tvinga min älskade pojkvän att fixa min blogg. Jag vet att han kommer göra det bara för att han älskar mig så mycket ;)
Måste bara tillägga att det betydde verkligen väldigt mycket att Peter träffade min gudföräldrar. Kan inte beskriva hur bra det kändes när dom sa att dom tycker om honom och att han är välkommen tillbaka flera gånger :)

Hoppas alla har haft det bra. Puss & Kram <3

Kommentera här: