Själsfrände <3

Livet har alltid varit svårt för mig. Jag har varit med om mycket, fått mitt hjärta krossat och mina känslor sårade för många gånger att jag fick känslan av att han med stort H inte fanns för mig. Visst att jag har älskat andra och så men det är inget jämfört med vad jag älskar dig. Peter du är den jag alltid har älskat, det tog bara väldigt lång tid att hitta dig. Det sägs att enligt grekisk mytologi skapades människan från början med fyra armar, fyra ben och två huvuden. Zeus fruktade människornas makt och delade människan i två delar, och sedan dömde han dem att för evigt tillbringa sina liv i sökande efter deras andra halva. Som tur är har jag hittat min ♥
Jag kan inte förstå hur bra det kan kännas med en person. Det känns som att jag har känt dig hela livet och att jag vet allt om dig. Jag vet att det finns många som kommer att slänga skit på mig och säga att jag ska ta det lugnt och inte ha så bråttom. Att jag inte behöver en kille för att veta att jag är speciell men till er säger jag bara det att jag har alltid varit speciell och vacker, nu är jag bara det med min älskade kille vid min sida. Jag vet vem jag är och jag vet vad som är bra för mig och det är du min älskling. Allt är så perfekt med dig och det finns inget som kan få mig att ändra mig. Du är min och jag är din,nu och för alltid <3
Dom som verkligen bryr sig och älskar mig kommer att stå vid min sida och söta mig med mitt beslut men jag kommer som sagt va att få många hårda ord kastade mot mig och det kommer säkert börja spridas rykten om mig och skit men det struntar jag i för jag är lycklig och det är de ända som betyder något.

Aja nu har jag fått skriva av mig om det. Annars så har det varit väldigt lugna dagar, eller snarare hela den här månaden har varit lugnt. Emma bor praktisk taget hos mig och vi brukar oftast bara vara hemma och ta det lugnt, det har varit riktigt skönt men nu börjar det bli lite tråkigt så jag hoppas vi kommer på saker att göra om dagarna. Jag ska säga grattis till mig själv också för jag har kommit in på Marieborg, nu väntar jag bara på svaret från dom andra skolorna jag har sökt. Vet inte direkt vad jag mera ska skriva om. Uppdaterar väl när något nytt händer.

Puss och kram <3

Kommentarer:

1 Peter:

skriven

Älskar dig sötnos <3

Svar: För alltid och lite mera :)<3
GiselaSofia

Kommentera här: